Sunday, January 3, 2010

Jippie det bästa jag vet!!!!!!

Som ni vet så gillar man inte att vara naken till bords. Men denna gång så vete fasiken om det inte gick till överdrift!!!!! Det började lugnt och skönt med en bira i baren medans dom andra slog till med en drink, sen så fick man sina öl i lugn och ro innan personalen verkade anse att jag, 1: såg för nykter ut 2: det händer alltid något kul när jag blir packad?

Så när jag beställde min chang så ställdes det fram 4st..........Tänk om man kunde vara normal och inse att man kunde lämna tillbaks dom och ta dom i ett lugnare och framförallt kallt tempo.

Måltiden bestod i bitesbuffe, vi var alla mycket nöjda med maten och det var fri dricka i priset också. Pris 1500bath inkl musik, eldshow och fyrverkeri

Bandet var inte det bästa vi hade hört, men dom fyllde sin funktion......Nja det vete fasiken!

Berusningen spred sig och likaså glädjen över att vara här. Många av personalen kom fram och skålade med oss och Mjau kom ner med sin alldeles underbart bedårande son.

Eldshowen var helt okey med en variant av technomusik i bakgrunden. Vi tror inte att Dao var så nöjd med dom så dom ska bytas ut till nyår. Efter strandpartyt drog vi upp på gatan och drack lite onödigt mer av bira och tequila......

Mjau och hennes son

No comments: