Friday, January 11, 2008

Siaren

Så är det dags att göra en liten sammanfattning över hur man använder sin mun, det där med att vakta sin tunga är något som kanske jag ska börja att tillämpa! Dags att ge er lite beskriviningar över hur man inte ska formulera sig i Thailand. Sitter nu ner och sippar på en bira och ska förklara för er min 5 i topplista över mina grodor
Nummer 5: Frågar en västerländsk tjej som driver företag i thailand och som har förhållande med en thaitjej, hur funkar det att vara lesbisk här i Thailand. Och en massa bla bla bla. Så nu kan man inte besöka detta ställe
Nummer 4: Frågade ladyboyen uppe på paradise samma sak ungefär hur accepteras ladyboys av thailändarna själva. Ganska jobbigt att man hela tiden ska försöka ställa smarta frågor
Nummer 3: Dags för ladyboyen igen. Du måste vara över trettio år säger jag.....Noo iám not Im just 23. Annelie bjorn is bad...Ha..Hon blev riktigt putt på mig
Nummer 2: På nyårsafton så skålar vi med hon som har vår resort och hennes tjej. Då bjuder jag dom till Stockholm och säger att bästa tiden för er måste vara pridefestivalen.....Annelie börjar numer att ifrågasätta om jag har en hjärna eller om det bara är en variant av OFFICE snubbens dito
Nummer 1: Jag och Annelie sitter på ladybaren och pratar med Nat, tomas har gått hem. Vi frågar varför inte hon och Wit (som kallar sig Uud på thai) inte har gift sig. Nat svarar att ett brölopp kostar minst 100000bath så dom har inte pengarna. Då är det dags för ärthjärnan att göra entre...Försöker förklara för henne att om jag skulle vinna massa pengar på lotto så kan jag pröjsa bröloppet till dom. Vad tror ni händer hon börjar storgråta och bli sp där riktigt lycklig, hon har förstått det som att jag ska betala deras brölopp.........
Så igen är det dags för en Anders F Rönnblom text: Sänd upp en doktor men sänd upp han fort, jag lider av ångest över vad jag har gjort....

6 comments:

irene said...

Hade tänk skriva lite annat tar det nästa gång .nu kan jag bara skriva ÄRTHJÄRNA doktor är på väg

b-tung said...

Usch vad man kan ställa till det....

irene said...

Doktorn verkar ha varit på besök. Jag har inte hajat att ni är på Kho Chang förrän några dagar sen. Det var den absolut tråkigaste ön jag varit på det var massor av flummare o några heroinister men det var ju på stenåldern så allt har väl blivit annorlunda. Dom som vet säjer att våren ska komma tidigt till oss. Knoppar på träden fågelkvitter +7. Underbart.
De var det jag skulle skriva förra gången

b-tung said...

Koh Chang har blivit lite som koh phangan. Vill man ha det riktigt soft så kan man åka ut till dom mindre öarna. Numer mycket barnfamiljer. Se till att ni sparar vädret, jag gillar inte vintern!
ciao björn

Admin said...

Kanske herr’n skulle införskaffa en munkavle? ;-)

b-tung said...

Jadu Malee, eller alkolås:)