Tuesday, December 15, 2009

Året som gud glömde

Inte så att det beror på några tragedier eller sjukdomar utan mera på att det har varit ett turbulent år för företagstrukturen. jag och mina kompanjoner har delat upp oss och det har inneburit en massa merjobb och lite advekata situationer. Nu är det mesta löst och det betyder att jag och storebröderna fortsätter med normal restaurangverksamhet och lillebröderna kör på med sin grymt häftiga satsning Nytorget Urban Deli, söders snyggaste? Men framför allt så önskar jag Jeppe och Wolffie grymt lycka till och jag kommer tyvärr för er att besöka er alldeles för ofta.......Rajdidaj!

Nu till årets Thailandresa, start imorgon från Arlanda till bkk, det är jag och min stora kärlek Annelie som åker. Där kommer vi att under 2 dygn bo på Ascott Hotell och möta upp min svåger, hans dotter och hennes bästa kompis;-)
Shopping står på schemat för tjejerna och Tomas medans jag har bestämt mig att jag ska utforska den fantastiska Elefantkulturen som finns i Thailand, Elefant uttalas Chang på thailändska och lägger man till stor så blir det sagolikt......gott att dricka. Efter två dagar i bkk så drar vi till koh chang, därefter får vi se vad som händer. Tills vidare simma lugnt så ska vi börja den lilla resan

2 comments:

Anna-Lena said...

Låter spännande med elefanterna tycker jag :-) Hälsa alla o inte minst min goa dotter sandra...

b-tung said...

Hon är hälsad och hon njuter av värme och bad