Saturday, January 20, 2007

Blåsningen i regi av mig själv.


Nu har man varit borta i snart 4,5 vecka och så har man mörkat en massa väsentliga saker. Bilderna som har varit på dom tidigare bloggarna togs dom första två dagarna. Jag har nu under den här tiden underkastat mig ett av dom tuffaste träningsprogrammena som även ni har hört talas om. Inte en droppe alkohol, bara olika varianter på thai sallader och alla former av frukter, det har varit min diet!!!! Om ni tänker er att ni sätter på den första Rocky filmen och lyssnar på eye of the tiger så kan ni kanske se mig springa ut i soluppgången och avverka mina första två mil på dom lätt kuperade vägarna här på koh chang. Efter min muesli frukost så har jag oftast tagit en thai massage för att lätta upp stelheten. Varje dag så har jag sedan också simmat längs hela kai bai stranden cirka 12 km i öppen sjö, var fjärde dag så har jag vilat från morgon löpningen! Alla dagar så har jag gjort minst 1500 sit ups och minst 1000 armhävningar under dagens lopp. Jag har lagt våra aktiviteter på mina löplediga dagar och som ni ser så fick jag på den sista fisketuren slå mitt fiskerekord. Numer 7,3 kg, och vad fisken heter så har jag hört minst tre olika namn men det som har återkommit är yellow fin tuna så det är vad jag också kallar den. Det ska bli spännande och se om jag orkar hålla den här match vikten när jag kommer hem SJUTTIOFYRA OCH HALVT....74,5 kg Så mina kära svågrar Robban och Gunnar, och ni mina kära arbetskamrater Jonas och Råååger det finns även hopp för er. Jag kommer alla gånger att lägga på mig en del här i Bangkok, vi har redan varit uppe på Vertigo bar och Hu Hu bar. Imorgon så blir det golf och en skön middag någonstans här idet myllrande bkk, var vet vi inte men jag tror nog att det blir gott. Barn har ni tränat på sången som Viktor ska lära er? Gör det för tomten har en massa överraskningar till er. Sköt om er så kommer en liten golf historia i morgon. Ciao!

2 comments:

uffe said...

Hallå där, gick nästan på det.
Inte har du sagt hejdå till mr Chang.
Men det var bra gjort.
Snart är det vår tur och det gör inget för nu är det massor av snö,fast det var kul att ungarna hann leka i den innan vi drog.
Hoppas att de sista dagarna är sköna,har du någon email adress som jag kan få så kan du få följa med på våran resa.
Puss och kram Uffe,Yemisi,Rasmus och Casper

b-tung said...

Uffe du kan fråga ngn på kontoret så har dom adressen, annars så sms ar jag den till dig. Pussa frugan och slå ungarna....