Sunday, January 14, 2007

We like!

Nu måste jag säga att det här stället har verkligen fått oss fast. Återkommer efter min lunch med mera om detta. Snart ska jag gå!!! Nu är jag tillbaka!!!
När vi började den här resan så var våra planer att besöka minst ett land till under vår tid här nere i asien. Men eftersom så har vi bestämt oss för att stanna här nästan hela tiden förutom våra sista 4 dygn i bangkok. Där ska vi visa Tomas vårat bangkok dvs golfdoing, shoppingdoing, turistdoing och framförallt dinner, bars and club hopping doing. Puh det kommer att bli en massa doings!! Den här bloggen som jag skriver gör jag på min telefon, bilden som ni ser är tagen med panorama funktionen på telefonen, den hittade inte jag utan det gjorde tomas som snabbt visade mig denna funktion. snacka om teknikens under, man får verkligen hoppas att dom yngre får proper utbildning i alla dessa nya tekniker. Inte alltid bäst att vara först, eller vad säger du herr Weidlitz! Mr chang har visat prov på en i mitt tycke förvånande svikar mentalitet på sistone, förr gick han och jag hand i hand mest varje kväll men numer ses han allt som oftast besökandes Göran och Sussie och har lämnat mig i sticket med chai teer och vatten. Idag så har han lovat att han ska umgås med mig och tomas igen för vi ska ut på en nattfiske tur, och han vet att det alltid kan hända saker på dessa turer, med fatala efter följder. återkommer senare med min senaste fiske historia, om vi kommer iland men med garanti kommer mitt rekord att stå sig för vi ska fiska efter calamares och småfisk. over and out

No comments: