Saturday, January 6, 2007

Ännu en perfekt kväll


Kvällarna fortgår på samma sätt varje dag. En spektakulär solnedgång följs av ett koppel glada turister som ska ta den där perfekta semester bilden. Folk står och håller om varandra och är riktigt mysigt kärleksfulla. Men själva så sitter vi, jag, annelie och mr chang och funderar på våra små problem. Det största problemet för mig är telefonen. och självklart alla krig och orättvisor som finns. Telefonen har sin egen lilla historia. Ny och fin fick jag den några dagar före avresa. Efter ytterligare några dar så fick jag ett 3 g kort till den, som jag mycket noga påpekade för dom på tele2 att inte aktivera innan jag kom hem. Allt var frid och fröjd den första veckan och jag kom igång ordentligt med bloggen och allt fungerade perfekt, förutom att det ibland försvinner all form av täckning. Men så en dag så fungerade inte mitt gamla kort så jag fick stoppa in det nya, som direkt orsakade en massa extra strul. Jag fick en ny blogg adress som har fått till följd att Jag skriver min blogg och skickar den till den nya adressen, sedan får jag gå in på ett internet café och öppna upp båda mina bloggadresser och kopiera fram och tillbaka för att att kunna visa upp den på bloggsidan , och till råga på allt så har telenätet legat nere i 1 dag så idag kommer jag att försöka att få in 2 bloggar. Puss och kram

1 comment:

Nille said...

Det här om trasiga bloggar vet jag mer än tillräckligt om. Hemskt irriterande. Jag lider med dig.

Kul att ni har det bra på ön!